«одна істота» для непідготовлених …, сиріч найпоширеніших помилок у застосуванні навчального права — тижневик для викладачів математики

коли оцінити роботу студентів?

Одним із нерозлучних елементів викладання та виховання в польських школах є теро оцінки учнів. оцей що аж-аж-аж важний особливості шкільного вік є предметом багатьох суперечок у доктрині освіти. У подальших абзацах цієї статті будуть наблизилися лишень основні думка, які будуть представлені символом для решти тексту. Приблизно правила Закону про систему освіти допомагають вчовпати, коли законодавець розуміє систему оцінювання студентів. Ключовим у цьому питанні є сувій. 44b Закону, який саме визначає стандарти оцінки навчальних досягнень учнів та їх поведінки.
цінування навчальних досягнень студентів, узгоджено з мистецтвом. 44b para. 3 Закону про систему освіти полягає у оцінці рівня студента та прогресу в оволодінні знаннями та навичками згідно з чим вимог, що містяться в основних навчальних програмах та шкільних навчальних програмах. З іншого боку, цінування поведінки студента — коли у людей і пох бери все мало ст. 44b para. 4 Закону — складається з іспиту вчителя класу, викладачів та студентів даного кафедри поваги студента бери все мало трьох типів правил та зобов’язань:

  • Принципи соціального співіснування,
  • етичні норми,
  • Обов’язки, зазначені в шкільному статуті.

Щоб клясифікувати основні досвід, які вільно отримати із змісту цитованих положень, свідчення відповісти бери наведені нижче запит.

Якою повинна матися цінування обох цитованих послуг