Повітряна тривога – головний бар’єр у навчанні, дослідження – Освіта.UA

[ad_1]

Дослідження показали, що страх повітря є основною перешкодою для навчання

Учні, батьки та вчителі вважають боязнь повітря головною перешкодою у навчанні дітей шкільного віку

Учні, батьки та вчителі вважають боязнь повітря головною перешкодою у навчанні дітей шкільного віку.

Це доведено результати дослідження «Війна і виховання. Два роки повномасштабного вторгнення», яку проводить Міжнародний благодійний фонд SavED спільно з дослідницьким агентством VoxPopuli Agency.

Зокрема, ці три групи респондентів по-різному сприймають джерела основних перешкод для навчання, але серед усіх груп респондентів найбільше говорять про літакові тривоги.

Однак серед педагогічної спільноти 75% вчителів і 87% представників шкільної адміністрації називають страх основною перешкодою для навчання.

Водночас цю причину вказали 47% та 51% респондентів відповідно серед учнів та батьків.

Крім повітряних страхів, вчителі також зосереджували свою увагу на умовно зовнішніх по відношенню до них факторах.

Так, 55% вчителів помічають відсутність якісного обладнання чи Інтернету, 54% – відсутність концентрації в самих учнів, 43% – те, що учні нервують або відчувають тривогу.

Водночас мало хто з учителів критикував перевантаження предметів чи недостатню роботу вчителів у школі. Дуже проникливі оцінки дали і представники адміністрації школи.

Серед учнів основні пояснення (крім боязні повітря) різні: деякі предмети складніші (44% проти 20% серед викладачів), забагато предметів (41% проти 8% серед викладачів), брак концентрації (33 % проти 54% серед учителів), почуття тривоги/нервування (27% проти 43% серед учителів).

Студенти також відзначають, що деякі викладачі викладають нечітко (21% проти 2% серед викладачів), мало часу на окремі предмети (19% проти 8% серед викладачів), брак технологій (17% проти 55% серед викладачів). вчителі).



[ad_2]
Надано з: Освіта UA