[ad_1]

Питання перевантаження та відриву від практичної частини сконцентровано в початковій школі
Проблеми перевантаження та відриву від практичної частини зосереджені більшою мірою в початковій школі НУШ, яка певною мірою «висить» через непідготовленість вчителів.
Таку думку висловив міністр освіти і науки Оксен Лісовий в інтерв’ю NV.ua.
За його словами, ці проблеми мали вирішувати в системі НУШ, але вчителі не були готові до змін.
«Якщо в молодшій школі ми якісно проходили процес підвищення кваліфікації вчителів і обирали програми більш прогресивні і не мають такого навантаження, то в початковій школі (5-9 класи) педагогічна освіта відбувалася не так, як мала б, тому вчителі часто обирали простіший, відомий підхід за зразком старої доброї школи, на яку сьогодні скаржаться батьки», – пояснює міністр.
Він також звернув увагу на невідповідність між новою молодшою школою та початковою.
«Було своєрідне обманування дітей, коли вони залишали нову середню школу і в п’ятому класі поверталися до старих шкільних цінностей. Не буду узагальнювати, тому що є дуже прогресивні колективи, які самі до цього прийшли. Але так, у нас є проблема», – сказав Лісовий.
За словами міністра, подолати цю невідповідність має якісне підвищення кваліфікації вчителів.
«Цю перепідготовку ми почали в 2023 році, в середині року знайшли фінансування, спрямували на муніципалітети – 60 млн грн на навчання вчителів, а решта – на оснащення НУШ навчальними матеріалами саме для початкової школи, тому що було там нічого немає. Діти приходили в звичайні класи і до вчителів, які не пройшли необхідної підготовки», – сказав Лісовий.
[ad_2]
Надано з: Освіта UA