Нейро вправи для дошкільнят та молодших школярів – Освіта.UA

[ad_1]

Дизайн “Дитячий розвиток” пропонує батькам, вихователям та вчителям початкових класів нейровправи для дошкільнят та молодших школярів, спрямовані на розвиток обох півкуль головного мозку та міжпівкульної взаємодії.

Розробка таких завдань сприяє підвищенню розумової активності дитини і допоможе вчителям, вихователям, вихователям, логопедам і батькам у роботі з дітьми вдома, в дошкільних і корекційних навчальних закладах і в школі.

Виконання завдань корисно для вдосконалення навичок швидкого читання та усного рахунку та загалом буде корисним для покращення гнучкості мислення, пам’яті, швидкості засвоєння та обробки інформації.

Також нейрофізичні вправи будуть корисні для оптимізації нервової системи та загальної працездатності дитини, що важливо як для дошкільнят напередодні вступу до школи, так і для студентів.

Робота над такими завданнями вимагатиме додаткової концентрації, активізації мисленнєвої діяльності та координації око-рука, що стане специфічною навичкою для мозку, сприяючи створенню нових нейронних зв’язків та злагодженій роботі обох півкуль.

Виконання завдань буде корисним для підвищення розумової активності, інтелектуального розвитку дитини, покращення мислення та пам’яті.

Це позитивно позначиться на розвитку уваги, швидкості засвоєння інформації, гнучкості її обробки, оптимізації нервової системи та загальної працездатності дитини, що є важливою умовою підготовки до школи.

Таблиці Шульте: тренуємося в швидкому читанні та гнучкості мислення. Це встановити з ефективними завданнями, спрямованими на розвиток периферійного зорового сприйняття та уваги, а саме його концентрації, переключення та стійкості. У наборі 6 дощок з цифрами різної складності. Для кожного столу доступно кілька варіантів завдань.

Вправи для мозку: активація півкуль. Це завдання спрямований на розвиток моторики рук і синхронізацію півкуль головного мозку. Дитині пропонується намалювати ведмедя за інструкцією. Виконання завдання сприятиме вдосконаленню графомоторики та розвитку уваги дитини.

Малювання «наосліп»: активація півкуль. Це завдання спрямований на розвиток моторики рук і активізацію півкуль головного мозку. Дитині пропонується спочатку пальчиком у повітрі відтворити чотири запропоновані картинки, а потім, заплющивши очі, намалювати олівцем ці картинки в клітинках.

Нейрогімнастика: нейрофізкультура для дітей від 6 років. Це встановити з нейрофізкультурою для дітей шкільного віку (від 6 років), а також для дітей з особливими освітніми потребами. Дитина вміє виконувати нейромоторну гімнастику, вправляти пальчики, показувати зображення одного кольору обома руками одночасно, малювати обома руками, логічно мислити, підтримувати увагу і виконувати складні завдання в області міжпівкульної взаємодії.

Нейрорецепти: нейрофізична гімнастика для дітей старше 6 років. Це неврологічні вправи, спрямований на розвиток обох півкуль головного мозку та взаємодії між півкулями. Робота над завданнями вимагатиме додаткової концентрації, активізації мислення та координації око-рука, що стане специфічним навиком для мозку.

Нейрогрі для дошкільнят: нейровправи для дітей 3–5 років. Це встановити з нейрофізичними вправами для дітей дошкільного віку (3–5 років), спрямованими на розвиток обох півкуль головного мозку та міжпівкульної взаємодії. Матеріал містить 4 аркуші з цікавими та незвичайними нейрозавданнями.

Нейротреки: нейрофізкультура для дітей дошкільного віку. Це встановити з нейровправами для дітей дошкільного віку. Матеріал містить 6 аркушів нейрозавдань, кожне з яких необхідно виконувати одночасно двома руками. Дитина може пройти через нейропатії різного ступеня складності, рухаючи обома руками в одну сторону, в протилежну сторону, а потім однією рукою в одну, а іншою в протилежну сторону.

Тренування мозку: швидке читання. Це завдання спрямована на розвиток навичок швидкого читання. У запропонованій таблиці літери і цифри розташовані хаотично. Дитині пропонується ознайомитися з таблицею і виконати завдання до неї. Систематичні заняття покращать у дитини техніку читання, здатність концентруватися під час навчання та синхронізують роботу обох півкуль головного мозку.

Дзеркальне малювання обома руками: координація рухів, міжпівкульна взаємодія. завдання розвиває у дитини координацію рухів, просторове сприйняття, довільну увагу, міжпівкульну взаємодію. Малювання обома руками одночасно допомагає створити відчуття симетрії. Дзеркальне малювання допомагає активізувати обидві півкулі та синхронізувати їх діяльність. Завдання покращує мисленнєву діяльність, підвищує стійкість до стресу, може бути використано як метод арт-терапії для зниження рівня тривожності.

Малюємо двома руками: тренуємо міжпівкульну взаємодію. Це набір завдань допоможе вашій дитині розвинути моторику рук і синхронізувати обидві півкулі мозку. Набір складається з 9 завдань, у яких дитина повинна малювати та розфарбовувати різні малюнки обома руками одночасно. Ця унікальна техніка малювання відноситься до нейрозадач, завдяки чому вона сприятиме кращому запам’ятовуванню, концентрації уваги, швидкому аналізу інформації, активному мисленню, розвитку розумових та інтелектуальних здібностей.

УСІ НЕЙРОПРАКТИКИ



[ad_2]
Надано з: Освіта UA

Назад
WhatsApp
Telegram
Skype
Messenger
Viber
ОНЛАЙН ЧАТ