Свіжі Новини за останній час:
29–30 квітня у Львові відбувся круглий стіл за участі МОН, Британської Ради в Україні та директорів і методистів англійської мови інститутів післядипломної педагогічної освіти. Сторони обговорили поглиблення співпраці у сфері професійного розвитку вчителів англійської мови для реалізації реформи «Нова українська школа».
Під час заходу заступник міністра освіти і науки України Андрій Сташків та генеральний директор директорату шкільної освіти МОН Ігор Хворостяний наголосили на важливості підвищення кваліфікації педагогів для успішної реалізації реформи на всіх її етапах — від початкової до профільної середньої освіти.
Також Андрій Сташків розповів про забезпечення класів НУШ обладнанням та засобами навчання і підвищення кваліфікації вчителів НУШ в ІППО — цьогоріч на це виділено субвенцію в обсязі 1,5 млрд гривень. Ігор Хворостяний розповів про моделі впровадження профільної середньої освіти. Це наступний етап реформи НУШ для 10–12 класів, яку підтримуватиме Британська Рада.
Британська Рада активно долучається до професійного розвитку вчителів англійської мови через низку проєктів. Зокрема, ініціатива SWITLO допомагає створювати професійні спільноти педагогів — групи професійної майстерності, де вчителі діляться досвідом, навчаються одне в одного та знаходять рішення, як долати виклики воєнного часу. Уже підготовлено 128 фасилітаторів і створено 113 таких спільнот у всій країні.
Також у межах проєкту Future English розроблено курс підвищення кваліфікації для вчителів англійської 7–9 класів задля підтримки реформи базової середньої освіти. Понад 5 900 педагогів пройшли 30-годинне навчання, опановуючи підходи до викладання англійської в нових умовах.
Учасники круглого столу обговорили шляхи масштабування таких ініціатив у співпраці з інститутами післядипломної педагогічної освіти в регіонах для якнайширшого охоплення вчителів.
За результатами зустрічі сторони погодили спільний план дій на 2024–2025 роки. Він передбачає методичний супровід навчання вчителів англійської мови закладами післядипломної освіти, створення професійних спільнот педагогів і забезпечення їх методичною підтримкою.