малюємо по клітинках – Освіта.UA

[ad_1]

Дизайн “Дитячий розвиток” пропонує графічні диктанти для використання батьками та вчителями дошкільних та початкових класів, які є необхідним засобом навчання.

Це розвивальні завдання для дошкільнят і молодших школярів, спрямовані на розвиток просторового мислення та слухо-зорового сприйняття.

Такі логічні завдання сприятимуть розвитку уваги, адже дитина повинна намалювати малюнок по клітинках, орієнтуючись на слухове чи зорове сприйняття інформації.

Дитина повинна зосередитися на двох вихідних точках на клітинках і звідти почати малювати лінії в певному напрямку, відповідної довжини, згідно з інструкціями внизу завдання.

Інструкції можуть бути надиктовані батьками, вчителями або вихователями. Крім того, дитина може виконати завдання самостійно, дотримуючись інструкції, тобто за написаним алгоритмом.

Верблюд: Виконуємо послідовність малювання по клітинках. Це завдання спрямований на розвиток математичної та природничо-наукової компетентностей, уміння визначати порядок малювання по клітинках, допоможе дитині більше дізнатися про тварин, розвинути навички орієнтування в просторі.

Динозавр: малюй клітинки і швидко читай. Це завдання спрямовані на розвиток математичної та читацької компетенцій, уміння рухатися за певним маршрутом, зосереджуючись на слуховому чи зоровому сприйнятті інформації, вдосконалення навичок читання. Дитина повинна почати малювати лінії в певному напрямку відповідно до інструкції.

Графічний диктант для дошкільнят: пес. Це версія графічне завдання передбачає розуміння понять вправо, вліво, вгору, вниз і вміння рахувати до 10. Завдання в незвичайній формі тренує довільну увагу, вміння сприймати інформацію на слух і виконувати команди, розвиває орієнтування в просторі на папері і зоровий – просторовий інтелект.

Графічний диктант для дошкільнят : розр Цей параметр є графічним завдання передбачає розуміння понять: вправо, вліво, вгору, вниз та вміння рахувати до 10. Завдання в незвичайній формі допоможе підготувати руку до письма, сприяє розвитку логічного мислення, навичок концентрації та відпрацювання навичок усного рахунку.

Графічний диктант: черепаха. Це завдання спрямовані на розвиток математичних компетентностей, умінь орієнтуватися за певним маршрутом, орієнтуючись на слухове чи зорове сприйняття інформації. Дитина повинна почати малювати лінії в певному напрямку за інструкцією. В результаті малювання по клітинках має вийти зображення черепахи.

Білочка: малюємо клітинки і дізнаємося факти про них. Це завдання відпрацює навички орієнтування в просторі, сприятиме закріпленню знань про напрямки руху (вправо, вліво, вгору, вниз), сприятиме розвитку дрібної моторики, концентрації та навичок логічного мислення.

Графічний диктант: по клітинках намалювати лелеку. Це завдання сприятиме розвитку лінгвістичної та математичної компетентностей, уміння виділяти ключові слова та пояснювати, як вони допомагають зрозуміти зміст тексту; вміння орієнтуватися в площині та рухатися по заданому маршруту. Також дитина тренуватиме увагу та дрібну моторику.

Графічні математичні диктанти: малюємо по клітинках. Це встановити складається з 12 завдань-головоломок для дошкільнят, які готуються до школи, та учнів 1, 2, 3 класів. У завданнях пропонується намалювати малюнок по клітинках, орієнтуючись на слухове чи зорове сприйняття інформації. В результаті малювання по клітинках і уважно слідуючи інструкціям, ви повинні створити малюнок, який можна розфарбувати.

Графічний математичний диктант: намалювати вітрильник по клітинках. завдання сприятиме розвитку навичок письма, дрібної моторики, а також довільної уваги, поєднання слухового та зорового сприйняття та графомоторної координації рухів, концентрації, здатності до концентрації та логічного мислення.

Графічний математичний диктант: по клітинках намалювати вишню. IN завдання пропонується малювати вишні по клітинках, орієнтуючись на слухове або зорове сприйняття інформації. Дитина повинна зосередитися на двох початкових точках на клітинках і звідти почати малювати лінії в певному напрямку, відповідної довжини, відповідно до інструкцій, наведених внизу завдання.

Графічний математичний диктант: намалювати парасольку по клітинках. IN завдання біля клітинок пропонується намалювати парасольку, орієнтуючись на слухове чи зорове сприйняття інформації. Завдання тренуватиме навички орієнтування в просторі та сприятиме закріпленню знань про основні напрямки (праворуч, ліворуч, вгору, вниз). Це також сприятиме розвитку навичок письма, дрібної моторики, слухової та зорової комунікації, графо-моторної координації рухів.

Графічний математичний диктант: малюємо вантажівку по клітинках. IN завдання пропонується намалювати вантажівку по клітинках, орієнтуючись на слухове або зорове сприйняття інформації. Дитина повинна зосередитися на двох початкових точках на клітинках і звідти почати малювати лінії в певному напрямку, відповідної довжини, відповідно до інструкцій, наведених внизу завдання.

Графічний математичний диктант: малюємо вертоліт по клітинках. IN завдання пропонується намалювати вертоліт. Завдання тренує орієнтування в просторі, допоможе закріпити знання основних напрямків (вправо, вліво, вгору, вниз) і допоможе розвинути навички письма, дрібну моторику, величезну увагу, здатність до концентрації та логічного мислення.

Графічний математичний диктант: намалювати квітку по клітинках. IN завдання пропонується намалювати квітку. Дитина повинна зосередитися на двох початкових точках на клітинках і звідти почати малювати лінії в певному напрямку, відповідної довжини, відповідно до інструкцій, наведених внизу завдання. Батьки можуть диктувати інструкції або дитина сама виконувати інструкції.

Графічний диктант: намалювати їжачка по клітинках. IN завдання пропонується намалювати їжачка по клітинках, орієнтуючись на слухове або зорове сприйняття інформації. Завдання тренуватиме навички орієнтування в просторі та сприятиме закріпленню знань про основні напрямки (праворуч, ліворуч, вгору, вниз).

Графічний диктант: за клітинками намалювати ялинкову прикрасу. IN завдання пропонується намалювати ялинкову прикрасу клітинками, орієнтуючись на слухове або зорове сприйняття інформації. Дитина повинна зосередитися на двох початкових точках на клітинках і звідти почати малювати лінії в певному напрямку, відповідної довжини, відповідно до інструкцій, наведених внизу завдання.

Графічний диктант: по клітинках намалювати сову. IN завдання пропонується намалювати сову по клітинках. Завдання тренуватиме навички орієнтування в просторі та сприятиме закріпленню знань з основних напрямків. Це також сприятиме розвитку навичок письма, дрібної моторики, довільної уваги, поєднання слухового та зорового сприйняття та графомоторної координації рухів, концентрації, здатності до концентрації та логічного мислення.

Графічний диктант: по клітинках намалювати півника. IN завдання пропонується намалювати півня по клітинках, орієнтуючись на слухове або зорове сприйняття інформації. Завдання сприятиме розвитку навичок письма, дрібної моторики, довільної уваги, поєднання слухового та зорового сприймання та графомоторної координації рухів, концентрації, здатності до концентрації та логічного мислення.

Графічний математичний диктант: малюємо метелика по клітинках. IN завдання пропонується намалювати метелика по клітинках, орієнтуючись на слухове або зорове сприйняття інформації. Дитина повинна зосередитися на двох початкових точках на клітинках і звідти почати малювати лінії в певному напрямку, відповідної довжини, відповідно до інструкцій, наведених внизу завдання.

Графічний математичний диктант: намалювати автомобіль по клітинках. IN завдання пропонується намалювати автомобіль клітинками, орієнтуючись на слухове або зорове сприйняття інформації. Малюючи по клітинках і ретельно дотримуючись інструкцій, ви повинні створити зображення машини, яке можна розфарбувати.

УСІ графічні диктанти



[ad_2]
Надано з: Освіта UA