Без бар’єрів вважали новою цінністю для України – дослідження – Освіта.UA

[ad_1]

Відсутність бар’єрів вважалася новою для України цінністю – навчанням

Українці розуміють необхідність соціальних змін та покращення інфраструктури

Відсутність бар’єрів вважається новою цінністю для сучасного українського суспільства.

Це доведено результати дослідження громадської думки щодо проблеми безбар’єрності та посилення комунікації в реалізації політики безбар’єрності.

Зокрема, 83% опитаних українців усвідомлюють нагальну необхідність соціальних змін, вирішення питань працевлаштування, освіти та наявності супутньої інфраструктури.

Тому респонденти підкреслили важливість зміни поведінки людей (34%), створення адаптованого середовища (32%) та забезпечення доступності освіти та роботи (22%).

Крім того, необхідно поставити на перше місце питання бар’єрів у сфері працевлаштування – так вважають 57% респондентів, 51% висловилися за зміни в інфраструктурі, ще 37% респондентів – за усунення бар’єрів для літніх людей. Люди.

На думку авторів дослідження, це свідчить про розуміння необхідності соціальних змін та покращення інфраструктури.

Дослідження також показало, що більше половини українців покладають відповідальність за створення такого простору на державну та місцеву владу.

Водночас майже кожен четвертий респондент особисто займається усуненням бар’єрів.

Що стосується освіти, то, за словами Міністра освіти і науки Оксена Лісового, створення безбар’єрного освітнього середовища є одним із ключових пріоритетів МОН.

«Наразі ми реалізували 34 заходи з Плану заходів на 2023-2024 роки та активно працюємо над реалізацією ще 42. Зокрема, розвиваємо Флагманський проект «Освіта для всіх» – друк підручників шрифтом Брайля, розширення мережі інклюзивно-ресурсних центрів, що розвивають дистанційне навчання та забезпечують учнів з особливими освітніми потребами спеціально обладнаними автобусами. Наша абсолютна мета – забезпечити рівні можливості для отримання освіти для всіх», – зазначив Лісовий.

Як відомо, нещодавно уряд ухвалив Національну стратегію розвитку інклюзивної освіти на період до 2029 року та оперативний план заходів з її реалізації на 2024-2026 роки.



[ad_2]
Надано з: Освіта UA

Назад
WhatsApp
Telegram
Skype
Messenger
Viber
ОНЛАЙН ЧАТ