І все почалося з … стрибків на лижах! Таким незвичним і жартівливим способом наш Конгрес почав Даріус Кульму, який роками відомий, що він змінює образ математики в очах студента.
Він довів усім учасникам, що ви можете це зробити по -різному і справді — ви повинні робити це по -різному, оскільки сучасна молодь вимагає цього від вчителів. Колегія спікера значною мірою базувалася на питаннях когнітивної психології, оскільки це є основою для досягнення студента. Нинішнє покоління вимагає інноваційного підходу від викладачів, і вам потрібно розробити психологічний метод створення взаємозв’язку між учнем та вчителем, щоб мати можливість ефективно викладати. Доповідач вказав на важливість майстерної роботи зі складним учнем. Він підкреслив, що такого студента не можна «боротися». Такий студент повинен «любити», щоб студент почував себе прийнято і починає співпрацювати. Його часто клопітку енергію слід перенаправити на правильний шлях. Даріус Кульма також обговорював питання авторитету вчителя та його роль у ролі фронтмена в класі.
Він наголосив на очікуванні учнів, і на обов’язки вчителя щодо них. Як досягти синергії в цих стосунках? Ви повинні вивчити закономірності, відомі соціальною психологією та слухати потреби студента. Пропагатор ідеї дружньої математики давно довів, що це можливо. У самій науці про математику Дарійш Кульма підняв питання про велике значення проведення повторень матеріалу зі студентами. Він пояснив схему запам’ятовування та забуття того, що багато учасників змусили багато учасників усвідомити, чому іноді вони не мають успіху в викладанні математики. Реалізуючи прості правила в роботі вчителя, ви можете немислимо змінити якість викладання.
Наступна панель була продовженням міркувань щодо потреб сучасних студентів. Джоанна Паліньська запросила учасників у світі нових технологій у викладанні математики, показуючи, як вчитель та учень можуть самостійно створити оригінальну версію, наприклад, Ігри мільйонерів. Виявляється, це не лише для розвитку інтелекту студентів, але і, перш за все, — мотивувати їх. Доповідач також вказав на різні програми інтерактивного програмного забезпечення у вигляді Kahoot!, Програм TRIMH або Quizzziz.
Це додатки для створення та проведення інтерактивних вікторин, які — наприклад Так само, як Kahoot! — Вони дозволяють самостійно вставляти фотографії чи фрагменти фільмів, займаючись чудовим способом як для вчителя, так і для учнів. Інновації у навчанні — це не лише технологія — це також, можливо, перш за все — гарна ідея.
Викладаючи математику, така ідея, безумовно, є використанням блоків LEGO, що особливо працює при роботі зі складним учнем. Студент, виконуючи завдання, відчуває себе виділеним і важливим — ідеально перенаправляє свою енергію на творчі заходи та вчиться співпрацювати в групі.
Працюючи з блоками, студенти практикують просторове сприйняття та вісь симетрії. Учасники Конгресу також дізналися про досить незвичайні навчальні засоби у навчанні математики. Виявляється, для дітей немає нічого більш поглинаючого, наприклад, створення просторових фігур з пальців та солодких пінів! Це мотивує!
Джоанна świercz обговорювала інтригуюче перевірені патенти, які допомагають студентам зрозуміти математику. Вона також запропонувала, як зробити заняття більш привабливими, щоб уникнути рутинної за будь -яку ціну на уроці. Доповідач надихнув учасників ідеями для незвичних дошкових та електронних ігор, які, безумовно, відповідатимуть очікуванням кожного студента. Джоанна świercz наголосила на тому, наскільки важливо показати студенту, що він є справжнім дослідником рішення. Панель була навіть майстерня і викликала великий інтерес.
Конгрес закрив Броніслава Пабіча, займаючись колегією своїх студентів, які розкрили таємниці створення учасників мульти -резидентів. Зацікавлені можуть помилуватися всією галереєю цих блоків та обмінюватися досвідом. Це була форма безумовно творчої освіти.
Учасники Конгресу мали можливість дізнатися про пропозиції компаній з навчальної галузі. Ви можете спостерігати за найпопулярнішими навчальними іграми на дошці, іграм для диверсифікації математичних класів, а також нових пропозицій видавництва, що підтримують як розвиток учня, так і вчителя. Були також гумористичні акценти у вигляді кумедних футболок і чашок для завзятих математиків, або тих, хто думає навпаки … компанії, які дозволили нам ознайомитись з цими продуктами: Epideixis Publishing House, Nowa School, Elitmat, Educarium, Novik Publishing House, Profer, Pro Futuro, Mac Education та Energyland, які заохочують творчі видатки під час шкільних подорожей.
Під час конференції ми організували унікальну конкуренцію для наших учасників, яка поєдналася з сучасними технологіями та соціальними медіа. Кожен з учасників, який сфотографував у спеціально спеціалізованому кадрі для цього кадру, додав його до своєї дошки у Facebook і позначив як #Kongressmatics, він міг виграти одну з десяти нагород. Багато учасників конференції помітили, що Facebook можна використовувати абсолютно по -новому — і це була наша мета!
Наша подія була прикрашена присутністю редактора, що проводить «математику» — Мірослав Маджевський, який керував і модерував Конгрес разом з редактором — у віці журналу — Patryk Cichoracki.
Ми сподіваємось, що всі чудово провели час і скористаються цим надзвичайним навантаженням знань, яке нам вдалося представити під час Конгресу. Щиро дякую за вашу участь та за чудову атмосферу.
До зустрічі наступного року!
Мені було приємно брати участь у другому національному конгресі викладачів математики. Організація події була проведена та вдосконалена, що вплинуло на комфорт роботи учасників. Відділ навчання на тематичні панелі означав, що кожен з нас може легко знайти щось для себе — я розширив горизонти в галузі сучасного погляду на викладання математики, інноваційних методів та засобів спілкування зі студентом, реалізація якого дає шанс на кращу мотивацію та залучення студентів.
Кваліфіковані спікери обміну досвідом та глибокими знаннями означали, що я слухав і активно брав участь у заняттях з цікавістю.
Під час перерв ми мали можливість прочитати продукти, пропоновані на навчальних стендах. Цікаві видавничі пропозиції, логічні ігри, навчальні посібники, гаджети, пов’язані з королевою наук, заохочені приймати з собою сувеніри. (…) Я знову з радістю використаю цю форму професійного розвитку.
Krystyna długosz — xx lo в Кракі