Дія активації, тобто які методи активізувати учнів на уроках математики? — журнали для викладачів математики

Методи активації математики

Методи активації — це найефективніші методи роботи зі студентами. Вони максимально залучають студентів, створюють простір для творчих дій та навичок у вирішенні проблем, і перш за все вони дають можливість для ініціативи та співпраці.

В останні роки було проведено багато досліджень щодо ефективності викладання та навчання. Результати чітко свідчать про те, що і викладачі, і учні високо оцінюють ефективність та ефективність методів активації, що реалізуються та використовуються.

Через те, що студент стає Творцем і перебуває в центрі діяльності, ми збільшуємо шанс інтересу до теми, що перетворюється на ефективне слухання, посилення концентрації та уважності до того, над чим він працює. Це, безумовно, привабливіше, ніж традиційний спосіб передати знання та пояснити явища.

Студент, який практично створює, маніпулює, переживає та працює, швидше пам’ятає новий контент і консолідує правильні звички. Крім того, особистий досвід чогось із власними очима та самопродуктивністю є позитивним для нього.

Всі ми знаємо, після віддаленої освіти, що методи методів є неефективними, і, що найгірше, вони не навчають дітей та молодих людей незалежності, пошуку та перевірки знань, персоналізованого навчання та здатності організовувати власну роботу.

Одним з улюблених методів активації математики, який вартий і навіть необхідний у повсякденній шкільній практиці, є навчальний проект.

Також перевірте: Як викрасти учнів до дії з першого уроку?

Активізація методів у уроках математики. Чому варто співпрацювати з технікою проекту?

Wato вибрав навчальний проект, оскільки метод проекту збільшує шанс на успіх як для талановитих, слабших, сором’язливих студентів, так і дітей з особливими освітніми потребами.
Безперечно, ця форма роботи та вирішення проблем я даю можливість співпрацювати та інтегрувати учнів у багатьох класах, а також школи.
Проект дозволяє використовувати різні заходи, форми роботи та використовувати різні засоби та запрошувати цікавих людей для їх реалізації. НЕ без значення впроваджувати сучасні технології, які не тільки активують студентів, але й роблять процес навчання більш привабливим.

У математичному проекті ми можемо запропонувати студентам такі заходи, які дозволяють цьому студенту перебувати в центрі діяльності, планувати його діяльність та форми діяльності, які дозволять йому отримати ефективний продукт і, таким чином, отримати позитивні наслідки своєї роботи.
Наші студенти нещодавно впровадили два математичні проекти, які повністю базувалися на практичній дії, переживаючи та вивчаючи математику не стандартним способом.

Дизайн «5 способів до математики або математики з кухні»

Одним із них був проект «5 способів до математики або математики з кухні». Молодь, яка бере участь у цьому підприємстві, вивчала математику, готуючи страви, випічки, організовуючи шкільний магазин, до якого потрібно було придбати необхідні товари, використовуючи гроші, обчислюючи маржу, прибуток, втрати тощо. Студенти планували цю діяльність з самого початку до кінця і були головними героями. Вони планували розташування класу, щоб адаптувати його до умов, необхідних для організації кафе, підготовки меню та запрошення, запеченого тіста та підготовлених напоїв. Вони планували бюджет і обслуговували клієнтів, тому, крім математичної компетентності, вони також здобули соціальні компетентності.

Які інструменти TIK ми використовували в проекті?

Більше про дизайнерські заходи ви можете прочитати тут: https: // bspp personaamatatyki.blogspot.com/.

Копання. 1

Як використовувати станції завдань?

Станції завдань — це найбільш захоплюючий метод, що активує учнів до уроків математики.
Цей метод полягає у вирішенні різних завдань учнями, найчастіше завдяки практичній дії, переміщенні класу, але вони також можуть бути готові у шкільному фойє чи в космосі навколо школи.
Він полягає у мінливості завдань та як їх виконувати та буквально змінювати робоче місце. Студенти працюють на раніше підготовлених посадах, що містять завдання або картки завдань з певної партії матеріалу. Переходячи від станції до станції, вони вирішують завдання, які мають різні рівні труднощів, щоб кожен студент міг відчувати успіх. Іноді ми використовуємо вирішення завдань у парах, щоб також формувати соціальні компетентності.

Копання. 2. Зразки завдань

Цікаві методи роботи з уроків математики. ЕСТАНІЙ ІДЕЙ — Як їх провести?

Одним з найпопулярніших методів активації є мозковий штурм, який також називається обміном ідей. Цей метод може допомогти студентам генерувати творчі ідеї для вирішення конкретної проблеми — на уроці математики, наприклад ідея вирішити завдання. Мозковий штурм може здійснюватися багатьма способами, використовуючи барвисті картки або спеціальні програми.

То де ви починаєте працювати з методом мозкового штурму?

  1. По -перше, визначте проблему чи питання (питання має бути коротким і розбірливим).
  2. Тоді ми запрошуємо учасників.
  3. Ми встановлюємо правила генерування ідей та їх вибору.
  4. Ми вибираємо правильний інструмент.
  5. Ми надаємо посилання, коли використовуємо інструменти TIK.

Найважливішим компонентом успішного мозкового штурму в Інтернеті є правильні програми, які дозволяють кожному співпрацювати в режимі реального часу. Одним із таких рішень є сторінка: яка буде працювати у віддаленому режимі роботи та під час повної освіти. Просто виберіть кнопку конфігурації мозкового штурму, введіть питання та своє ім’я. Потім відкрийте сеанс, натиснувши кнопку «Створити мозковий штурм». Після встановлення часу на відповідь учасники повинні бути доступні за допомогою кнопки Share Link та запустити діяльність, натиснувши на запуск мозкового штурму.
Після початку посилання студент вводить своє ім’я та відповіді. Цікавим рішенням, доданим до цієї програми, є можливість голосувати за індивідуальні пропозиції — просто натисніть на зірочку, додану до кожної пропозиції та підтвердьте свій вибір. Результати голосування можна завантажити у PDF-файл або надіслати електронною поштою.

Копання. 3. Почальне вікно застосування мозку

Інструменти для підготовки карт думки

Одним з наших улюблених методів активації є карти розуму, які дозволяють представити проблему або проблему, використовуючи малюнки, візерунки, символи, фотографії та гасла. Карти думки не тільки мотивують учнів працювати, але й змушують творчість та допомагають запам’ятати повідомлення, оскільки вони дозволяють розвивати вибрані проблеми, значно обмежуючи текст на користь зображення. Крім того, нотатки стають прозорими та впорядкованими. Карти думок, які студент може створити в зошиті, використовуючи барвисті маркери, але також може організовувати знання у доступних додатках та програмах. Одним із популярних веб -сайтів для створення думок -карт є веб -сайт Coggle (на якому після входу користувач переходить до майстра, в якому він створить дерево думок, самостійно або працює з іншими студентами.

Копання. 5. Карта думок, зроблена в програмі Coggle

Підтримка Coggle проста, і всю необхідну інформацію можна знайти в кутку екрана. Створюючи подальші гілки, вони можуть бути збільшені та зменшені, символізуючи їх значення. Ви можете додати графіку до паролів або приєднати файл. Крім того, можна перейти в режим повного екрану, щоб представити створену карту, поділитися посиланням або просто зберегти його на диск у форматі PDF або PNG. Основні функції веб -сайту доступні безкоштовно.

Які інструменти TIK ви повинні вибрати для створення дидактичних ігор?

Ще одним способом залучення студентів може бути викладання ігор, завдяки якому діти навчаються через дії. Використання цього методу на уроках приносить ряд переваг — посилення залучення студентів, розвиток творчості та інновацій, підвищення ефективності навчання та розвитку здатності до співпраці. Представляючи навчальні ігри з уроків математики як метод активації, варто використовувати інструмент TIK для створення. Портали, такі як LearnInapps, WordWall або Genially, дозволяють побудувати привабливі та захоплюючі ресурси.

Копання. 6. Зразок ігрової дошки Bingo

Ще одна цікава сторінка, на якій ми створимо іншу навчальну гру безкоштовно, — це веб -сайт Bingo Baker. Завдяки Bingo, студенти можуть практично практично практикувати всі питання математики. Наведена вище сторінка дозволить користувачеві підготувати необмежену кількість карт, щоб грати або використовувати ті, які підготуються іншими людьми. Щоб створити власну гру, просто перейдіть на сторінку: і заповніть шаблон. Розмір дошки можна налаштувати, вибравши потрібну кількість полів. Ви можете додати до дошки не тільки текст, видно з правого боку меню, але й ілюстрації, які, безумовно, створить привабливі картки для молодших студентів та для дітей з SPE. Готова плата може бути надрукована або збережена у форматі PDF, з кожною карткою з різним словом або ілюстрацією. На картці A4 можна надрукувати одну, дві або чотири картки. Дуже корисним варіантом цього сайту є можливість грати в Інтернет. Що стосується віддаленої освіти, це чудова допомога як для студентів, так і для викладачів. Як грати в бінго в Інтернеті? Просто створіть власну ігрову карту або пошук серед тих, хто поділився на сайті — пам’ятаючи, що кожна картка може бути дублікат та редагування шляхом зміни вибраних елементів. Потім скопіюйте свою адресу гри та надішліть студентам. Після натискання на посилання діти генерують власну ігрову карту. Після гри студенти можуть скопіювати адресу своєї картки та надіслати вчителю, щоб перевірити.

Активізація методів у уроках математики — приклади

Ми сподіваємось, що методи активації, які ми представляємо, зробить уроки математики цікавішими та стимулюватимуть учнів діяти та думати, а вчителі дозволять вам підготувати цікаві заняття, під час яких замість того, щоб дати дітям готові рішення та інформацію, їм рекомендується задавати питання та шукати відповіді.

Також перевірте: математика, повна питань. Як побудувати цікавість у математичній освіті?

!function(f,b,e,v,n,t,s)
{if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};
if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;
n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];
s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,’script’,

fbq(‘init’, ‘861160498014808’);
fbq(‘track’, ‘PageView’);
(function (d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s);
js.id = id;
js.src = «//connect.facebook.net/pl_PL/sdk.js#xfbml=1&version=v2.10&appId=496667230376171″;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = »
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));