З 1 липня запрацюють пункти електронної звітності – Освіта.UA

[ad_1]

Пункти електронної звітності запрацюють 1 липня

Для створення облікового запису учаснику необхідно авторизуватися на сайті системи подання електронних заяв в ЄДЕБО

У 2024 році електронна реєстрація вступників на навчання після 11 класу та на бакалаврат і магістратуру до вишів розпочнеться 1 липня.

Для створення облікового запису учаснику необхідно зайти на сайт системи електронної реєстрації за адресою: ЄДЕБО.

Для відкриття електронного кабінету вкажіть адресу електронної пошти – надалі вона буде вашим логіном.

При реєстрації електронного облікового запису забороняється використовувати адреси електронної пошти заблокованих в Україні сервісів, наприклад mail.ru, yandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету необхідно також надати дані однієї з довідок іноземця (номер, ПІН-код та рік отримання – 2021); або НМТ (номер, ПІН-код та рік надходження 2022, 2023, 2024) та атестата про повну середню освіту (атестат) – серія, номер.

Реєстрація електронного кабінету учасника можлива лише на підставі довідки, виданої не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи).

Якщо документ був виданий до 1998 року, абітурієнту доведеться подати паперову заяву безпосередньо в навчальний заклад.

Якщо у вас немає свідоцтва ЗНО або НМТ, встановіть позначку «Не маю свідоцтва НМТ (ПТО)» та зареєструйте електронний кабінет учасника за документом, що посвідчує особу.

Після активації електронного кабінету учаснику необхідно надіслати контактний телефон, кольорову картку з фото учасника (3х4 см) та ксерокопію додатку до атестата про закінчення загальноосвітнього навчального закладу.

Файли мають бути завантажені у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір файлу не має перевищувати 1 Мб.

Якщо у вас є сертифікат ЗНО інших років, необхідно також додати реквізити сертифіката (номер, ПІН-код, рік) і додати цей документ.

Якщо учасник сумнівається у можливості відкрити електронний рахунок або стикається з проблемами, він може звернутися за допомогою до консультаційного центру.

У приймальних комісіях створені спеціальні консультаційні пункти, які допомагають кандидатам подавати заяви в електронній формі.

Абітурієнти можуть звернутися до Консультаційного центру кожен ВНЗ, і там отримають допомогу в організації електронного кабінету, подачі заяв в електронному вигляді, надсилання додатка до документа про освіту, на основі якого здійснюється вступ, тощо.

Абітурієнтам слід ретельно перевіряти всю інформацію, внесену до електронного кабінету, оскільки після подання першої заяви внести будь-які зміни в електронний кабінет вже неможливо.

Загалом у 2024 році для вступу на бюджетну форму навчання до будь-якого ВНЗ кандидати можуть подати не більше 5 заяв без обмеження кількості спеціальностей, на які вступають, і до 10 заяв для укладання контракту.

Прийом заяв та документів від кандидатів на бакалавра розпочинається 19 липня та закінчується 31 липня 2024 року о 18:00.

Щоб отримувати важливу інформацію про NMT та стартову кампанію, приєднуйтесь до каналу Вступ.ОСВІТА.UA в Telegram.



[ad_2]
Надано з: Освіта UA

Назад
WhatsApp
Telegram
Skype
Messenger
Viber
ОНЛАЙН ЧАТ