Якість педагогічної освіти в ДЮСШ викликає сумніви – дослідження

[ad_1]

Якість педагогічної освіти в ДЮСШ викликає сумніви – дослідження

Опитування вчителів початкових класів виявило суперечливі факти про курси

Викликає сумніви якість навчання українських вчителів на курсах підвищення кваліфікації щодо впровадження реформи НУШ у 5-6 класах, які відбулися у 2023 році.

Такого висновку дійшли автори дослідження «Нова українська школа: виклики впровадження», яке провела громадська організація «Розумна освіта» спільно з фондом «Демократичні ініціативи». Ілька Кучеріва.

Зокрема, опитування вчителів початкових класів виявило суперечливі факти.

Отже, 86% педагогів вважають знання, отримані під час підвищення кваліфікації, для них достатніми, а відповіді на решту запитань свідчать про те, що знання, отримані педагогами, є недостатніми та несистемними.

Наприклад, під час дослідження респондентам пропонувалося вибрати з 13 навичок, методів і навичок, які вони розглядали під час курсів підвищення кваліфікації та які навчилися використовувати під час цих занять, але жоден із запропонованих варіантів не обрали більше половини респондентів. респондентів – навіть якщо можливі будь-які варіанти.

Спірним є й те, що деякі теми, зокрема питання оцінювання в НУШ, викладачі обирали як найкраще засвоєні, так і такі, що потребують подальшого опанування.

Причому 6% викладачів зізналися, що платили за отримання сертифікату без участі в курсах, а ця кількість може сягати 16%, оскільки ще 10% обрали варіант «Важко відповісти» на запитання про придбання документа.

У зв’язку з цим автори дослідження припускають, що підготовка вчителів-предметників, незважаючи на масовість 2023 року, все ще не на належному якісному рівні.

«Вчителі настільки втомлені та виснажені, що не хочуть прямо зізнаватися, що вони чогось не знають, щоб не направити їх на додаткове навчання в неробочий час», – йдеться у повідомленні.





[ad_2]
Надано з: Освіта UA