[ad_1]

Штучний інтелект в системі контекстної реклами Google Ads має повний арсенал для повноцінної роботи
Інтернет-технології є першою сферою використання штучного інтелекту для виконання практичних завдань, оскільки він є його автором. Це одна з перших таких сфер схвалення ШІ контекстна реклама Google Ads. У статті піде мова про походження, динаміку розвитку та сучасне використання штучного інтелекту в Google Ads.
Відразу визначимо терміни.
Використання штучного інтелекту в контекстній рекламі в Google Ads передбачає використання систем автоматичного керування рекламними кампаніями, які вбудовані в функціонал системи.
Відповіді на різні питання дає не chatGPT, а використання самодостатніх стратегій управління рекламними кампаніями, які мінімізують участь людського фактору.
Штучний інтелект в системі контекстної реклами Google Ads має повний арсенал для повноцінної роботи, а саме:
- нейронні мережі, за допомогою яких збираються дані про діяльність користувачів у мережі;
- аналітика сайту з повними даними про користувачів та їх дії на сайті;
- машинне навчання, збір і обробка даних і формування внутрішніх висновків для подальших дій;
- закритий режим роботи, що є однією з головних особливостей штучного інтелекту.
Ці компоненти надають штучному інтелекту найважливішу властивість, заради якої він існує – автономність у виконанні завдань. Так, саме можливість отримувати дані, обробляти їх, виявляти залежності, навчатися та приймати автоматичні рішення без втручання людини, що економить тисячі людино-годин.
Штучний інтелект не з’явився в Google Ads одразу. Спочатку це були примітивні стратегії призначення ставок, потім з’явилася складна аналітика, потім машинне навчання і, нарешті, автоматичне керування, яке зрештою було реалізовано в таких кампаніях, як Google Performance Max, у яких участь людини зведена до мінімуму.
Поки що ефективність таких кампаній з використанням штучного інтелекту становить 95% від гарантованого успіху за умови правильного налаштування аналітики та всіх процесів збору даних.
З нашої точки зору та даних, які ми маємо, Google вдалося успішно вбудувати штучний інтелект у Google Ads, що підтверджується тисячами прикладів.
Матеріал надано агентством “Голостенко і Партнери”автор Євген Холостенко.
[ad_2]
Надано з: Освіта UA