Використання штучного інтелекту в контекстній рекламі в Google Ads – Освіта.UA

[ad_1]

Використання штучного інтелекту в контекстній рекламі в Google Ads

Штучний інтелект в системі контекстної реклами Google Ads має повний арсенал для повноцінної роботи

Інтернет-технології є першою сферою використання штучного інтелекту для виконання практичних завдань, оскільки він є його автором. Це одна з перших таких сфер схвалення ШІ контекстна реклама Google Ads. У статті піде мова про походження, динаміку розвитку та сучасне використання штучного інтелекту в Google Ads.

Відразу визначимо терміни.

Використання штучного інтелекту в контекстній рекламі в Google Ads передбачає використання систем автоматичного керування рекламними кампаніями, які вбудовані в функціонал системи.

Відповіді на різні питання дає не chatGPT, а використання самодостатніх стратегій управління рекламними кампаніями, які мінімізують участь людського фактору.

Штучний інтелект в системі контекстної реклами Google Ads має повний арсенал для повноцінної роботи, а саме:

  • нейронні мережі, за допомогою яких збираються дані про діяльність користувачів у мережі;
  • аналітика сайту з повними даними про користувачів та їх дії на сайті;
  • машинне навчання, збір і обробка даних і формування внутрішніх висновків для подальших дій;
  • закритий режим роботи, що є однією з головних особливостей штучного інтелекту.

Ці компоненти надають штучному інтелекту найважливішу властивість, заради якої він існує – автономність у виконанні завдань. Так, саме можливість отримувати дані, обробляти їх, виявляти залежності, навчатися та приймати автоматичні рішення без втручання людини, що економить тисячі людино-годин.

Штучний інтелект не з’явився в Google Ads одразу. Спочатку це були примітивні стратегії призначення ставок, потім з’явилася складна аналітика, потім машинне навчання і, нарешті, автоматичне керування, яке зрештою було реалізовано в таких кампаніях, як Google Performance Max, у яких участь людини зведена до мінімуму.

Поки що ефективність таких кампаній з використанням штучного інтелекту становить 95% від гарантованого успіху за умови правильного налаштування аналітики та всіх процесів збору даних.

З нашої точки зору та даних, які ми маємо, Google вдалося успішно вбудувати штучний інтелект у Google Ads, що підтверджується тисячами прикладів.

Матеріал надано агентством “Голостенко і Партнери”автор Євген Холостенко.



[ad_2]
Надано з: Освіта UA