Українським вчителям потрібні “готові рішення” – дослідження НАН – Освіта.UA

[ad_1]

Українським вчителям потрібні «готові рішення», дослідження ЗНО

Психічний стан опитаних вчителів може частково пояснити потребу в «готових рішеннях»

Вчителі Нової української школи потребують готових рішень, які забезпечуватимуть їх матеріалом для роботи на мінімально достатньому рівні.

Про це свідчать результати дослідження «Нова українська школа: виклики впровадження», проведеного громадською організацією «Розумна освіта» у партнерстві з фондом «Демократичні ініціативи». Ілька Кучеріва.

Зокрема, лише 24% українських вчителів, які працюють у початковій школі, створюють власні модельні навчальні програми.

Натомість більшість вчителів (76%) не створюють власних програм, а використовують модельні, а половину респондентів спонукала до створення програм лише наявність вільного часу.

«Що стосується створення власних навчальних програм, то тенденція така: навіть надбавки до зарплати не мотивують вчителів створювати навчальні програми так, як наявність вільного часу (до створення власної навчальної програми за предметом могли бути мотивовані 50% вчителів). наявністю вільного часу, і лише 35% додаткової винагороди)», – читаємо у повідомленні.

Водночас 14% респондентів не планують створювати власні навчальні програми, навіть із додатковими стимулами чи мотиваціями

У зв’язку з цим автори звіту припускають, що втома та виснаження вчителів дійшли до того, що їм потрібні готові рішення, оскільки вони не мають ресурсів для постійного впровадження творчих підходів до навчання та педагогічної автономії.

Це означає, що психічний стан співрозмовників може частково пояснити їх небажання створювати власні програми, потребу в «готових рішеннях», дотримання модельних програм, які багато в чому повторюють «старі» програми, а також труднощі в освоєнні нових методів. роботи з 5-6 класами

Що стосується психологічної допомоги, то найпопулярнішою відповіддю на питання, як покращити надання такої допомоги, є: «Потрібно виробити чіткий алгоритм роботи вчителя зі складними випадками».

Ця відповідь також сигналізує про необхідність готових рішень та інструкцій з управління кризою.



[ad_2]
Надано з: Освіта UA