[ad_1]
Набагато критичніше вчителі та представники шкільної адміністрації оцінюють роботу учнів
Студенти, викладачі та адміністратори мають різні погляди на динаміку успішності порівняно з мирним часом.
Це доводять результати дослідження «Війна та освіта. Два роки повномасштабного вторгнення», яку проводить Міжнародний благодійний фонд SavED спільно з дослідницьким агентством VoxPopuli Agency.
Зокрема, вчителі та представники шкільної адміністрації набагато критичніші у своїх оцінках.
Так, 63% вчителів і 66% представників шкільної адміністрації стверджують, що результати учнів погіршилися, але при цьому 61% вчителів і 65% представників шкільної адміністрації скоріше або повністю задоволені навчальними досягненнями учнів.
Водночас лише 21% студентів такої ж думки щодо погіршення власних результатів у навчанні.
У свою чергу, 38% студентів вважають, що їхні навчальні результати покращилися, а 40% – що вони не змінилися.
Що стосується освітніх втрат, то думки вчителів і представників шкільної адміністрації розділилися.
Половина стверджує, що освітніх втрат немає або вони незначні, друга половина – що такі є.
Водночас респонденти позитивно оцінюють шанси на успіх у поточному навчальному році.
Зокрема, 51% учнів, 52% батьків і 58% вчителів очікують покращення результатів навчання.
ЗАВАНТАЖИТИ ЗВІТ “ВІЙНА І ОСВІТА”.
[ad_2]
Надано з: Освіта UA