Студенти та викладачі по-різному бачать динаміку успішності – Освіта.UA

[ad_1]

Студенти та викладачі мають різні погляди на динаміку успішності

Набагато критичніше вчителі та представники шкільної адміністрації оцінюють роботу учнів

Студенти, викладачі та адміністратори мають різні погляди на динаміку успішності порівняно з мирним часом.

Це доводять результати дослідження «Війна та освіта. Два роки повномасштабного вторгнення», яку проводить Міжнародний благодійний фонд SavED спільно з дослідницьким агентством VoxPopuli Agency.

Зокрема, вчителі та представники шкільної адміністрації набагато критичніші у своїх оцінках.

Так, 63% вчителів і 66% представників шкільної адміністрації стверджують, що результати учнів погіршилися, але при цьому 61% вчителів і 65% представників шкільної адміністрації скоріше або повністю задоволені навчальними досягненнями учнів.

Водночас лише 21% студентів такої ж думки щодо погіршення власних результатів у навчанні.

У свою чергу, 38% студентів вважають, що їхні навчальні результати покращилися, а 40% – що вони не змінилися.

Що стосується освітніх втрат, то думки вчителів і представників шкільної адміністрації розділилися.

Половина стверджує, що освітніх втрат немає або вони незначні, друга половина – що такі є.

Водночас респонденти позитивно оцінюють шанси на успіх у поточному навчальному році.

Зокрема, 51% учнів, 52% батьків і 58% вчителів очікують покращення результатів навчання.

ЗАВАНТАЖИТИ ЗВІТ “ВІЙНА І ОСВІТА”.



[ad_2]
Надано з: Освіта UA

Назад
WhatsApp
Telegram
Skype
Messenger
Viber
ОНЛАЙН ЧАТ