[ad_1]

Педагоги найчастіше проходили курси підвищення кваліфікації в закладах післядипломної освіти
Майже всі вчителі 5-6 класів пройшли підвищення кваліфікації для роботи в НУШ, незважаючи на брак фінансових ресурсів.
Про це свідчать результати дослідження «Нова українська школа: виклики впровадження», представленого громадською організацією «Розумна освіта», під час якого було проведено опитування вчителів-предметників, які працюють у 5-6 класах основної загальноосвітньої школи.
Результати опитування показали, що 96% вчителів зазначили, що мають поглиблену підготовку до роботи в Новій українській школі.
Найчастіше вчителі підвищували кваліфікацію щодо впровадження нового Державного стандарту в базових загальноосвітніх навчальних закладах в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти чи академіях неперервної освіти – 85%.
Також значна частка вчителів користувалася курсами громадських організацій – 22% та курсами Інституту модернізації змісту освіти – 18%.
На думку авторів дослідження, той факт, що більшість освітян пройшли цільове підвищення кваліфікації для роботи у V-VI класах НУШ у педагогічних навчальних закладах чи академіях безперервної освіти, може не свідчити про популярність та високий рівень якості освіти. послуг, які надають ці заклади, як системну проблему з розподілом коштів на підвищення кваліфікації.
[ad_2]
Надано з: Освіта UA