Завдання з обробки аналітичної інформації – Освіта.UA

[ad_1]

Завдання, пов'язані з обробкою аналітичної інформації

Практичні завдання для розвитку вміння дітей опрацьовувати та узагальнювати аналітичну інформацію

Дизайн “Дитячий розвиток” пропонує батькам, вихователям і вчителям п’ять оригінальних завдань, які розвивають уміння аналізувати і порівнювати очевидні факти, робити припущення і порівнювати запропоновану інформацію.

Виконання запропонованих завдань сприятиме розвитку логічного мислення дітей, уміння сприймати та розуміти інформацію, подану у графічному вигляді, аналізувати та сортувати дані.

Заповнюємо схему Керролла. Це завдання спрямований на розвиток уміння аналізувати та порівнювати очевидні факти та робити припущення. Дитині пропонується завершити схему моделі Льюїса Керролла, використовуючи слова з підказки. Завдання сприятиме розвитку логічного мислення, вмінню порівнювати та порівнювати та розширювати знання дитини про різноманітність тварин у природі.

Заповнюємо схему Керролла (англ.). Це завдання спрямований на розвиток умінь аналізувати та порівнювати очевидні факти та робити припущення. Це також допоможе вам закріпити словниковий запас про «Тварин» англійською мовою. Завдання сприятиме розвитку логічного мислення, вмінню порівнювати та порівнювати та розширювати знання дитини про різноманітність тварин у природі.

Прочитайте таблицю: улюблені фрукти. Це завдання допоможе дитині розвинути вміння обробляти та узагальнювати аналітичну інформацію, навчиться сприймати та розуміти інформацію, подану графічно. Дитині пропонується ознайомитися з таблицею «Улюблений фрукт» із результатами опитування та відповісти на запитання. Виконання завдання сприятиме формуванню математичних компетентностей, розвитку логічного мислення, уваги, зміцненню вмінь розв’язувати математичні задачі методами аналізу та синтезу.

Завершуємо схему: їстівне – неїстівне. Це завдання спрямований на розвиток уміння аналізувати та порівнювати очевидні факти та робити припущення. Дитині пропонується завершити схему моделі Льюїса Керролла, використовуючи слова з підказки. Завдання сприятиме розвитку логічного мислення, вмінню порівнювати та порівнювати, розширюватиме знання дитини про різноманітність їстівних та неїстівних рослин у природі.

Ми аналізуємо та систематизуємо дані: живі/неживі, тверді/непостійні. Це завдання допоможе вашій дитині розвинути логічне мислення та навчитися аналізувати та сортувати дані. Він містить список слів (фраз) для аналізу та розміщений у чотирьох клітинках таблиці («схема Керролла»). Пропонується розглядати категорії «Живі», «Неживі», «Постійні», «Непостійні». Виконуючи завдання, дитина зможе скласти враження про різноманітність живої та неживої природи.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері і використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне користувачам сайту після швидкої реєстрації.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ



[ad_2]
Надано з: Освіта UA

Назад
WhatsApp
Telegram
Skype
Messenger
Viber
ОНЛАЙН ЧАТ